Stwórz Profesjonalny Avatar Swojej Partnerki Biznesowej

marketing online

To jak szczegółowo przygotujesz portret swojej przyszłej partnerki biznesowej lub klientki ma ogromne znaczenie. Od tego zależy KOGO przyciągniesz do kręgu swoich znajomych a później być może do współpracy.

 

Podejmując pracę online podstawową rzeczą, którą trzeba sobie przygotować jest zrobienie AVATARU partnerki do współpracy.

Zapewne nieraz słyszałaś o Avatarze i obecnie są bardzo modne portrety, które tworzy się jako znak graficzny w internecie.

Mając na myśli Avatar partnera biznesowego trzeba zagłębić się nie tylko wygląd takiej osoby ale też w cechy psychiczne i psychologiczne.

Budując Avatar swojej partnerki biznesowej powinnaś nadać imię tej osobie i opisać dokładnie jak ma wyglądać. 

Właśnie tak, totalne spersonalizowanie osoby, z która chcesz współpracować. Powinnaś poczuć zapach tej osoby, poznać i wczuć się w jej potrzeby. Gdy Twoje wyobrażenie o tej osobie będzie tak silne,że chcesz ją mieć w zasięgu ręki i z nią właśnie pracować to się pojawi.

Do tego potrzeba trochę czasu i dokładnego przeanalizowania portretu wewnętrznego i zewnętrznego Twojej potencjalnej klientki bądź partnerki biznesowej.  

STWÓRZ PORTRET ZEWNĘTRZNY

  • Opisz kolor oczu, włosów. Nadaj jej Imię.
  • Czy jest wysportowana?
  • Jaki sport uprawia i jak często?
  • Jak lubi się ubierać?
  • Jaki ma ulubiony kolor?
  • Czy jest niska czy wysoka?

i jeszcze inne cechy charakterystyczne wyglądu zewnętrznego, które przyjdą Ci do głowy.

Gdy stworzyłaś już portret zewnętrzny swojej klientki lub partnerki biznesowej zajmiemy się teraz portretem psychologicznym.

Żeby tak naprawdę utworzyć Avatar swojej partnerki biznesowej, który będzie działał trzeba opowiedzieć jego historię.

Wczuwasz się w życie danej osoby. co wydarzyło się u niej w przyszłości co ją doprowadziło do tego momentu w którym jest teraz? co myśli o tym co się wydarzyło u niej w przeszłości?

Najlepiej jest poczuć życie danej osoby jej myśli, jej pragnienia, jej potrzeby wejść w jej historię, wejść w jej życie.

Gdzie pracowała? jakie miała doświadczenia w swojej pracy?gdzie podróżowała? jak wyglądało jej życie codzienne do tej pory?

Gdy totalnie wejdziesz mentalnie w życie danej osoby wtedy zrozumiesz jej potrzeby.

  • Powinnaś odpowiedzieć sobie na pytania
  • Co robi na co dzień?
  • Jak spędzasz swój tydzień?
  • Co robi poza pracą?
  • Skąd czerpie istotne dla niej  informacje?
  • Ile zarabia?
  • Co myśli o swojej pracy?
  • Czym martwi się w życiu?

Jakie elementy jej życia lub osobowości mają wpływ na to czy sprzedasz jej swój produkt? lub pozyskasz do współpracy.

Gdy dokładnie odpowiesz sobie na te pytania i poczujesz tą osobę, poznasz jej potrzeby te głębokie i zewnętrzne,

 to Ty naprawdę będziesz wiedziała czego potrzebuję i w jaki sposób zaprezentować jej swój produkt lub propozycję współpracy.

Kolejne pytania, na które powinnaś sobie odpowiedzieć to.

  • Jaki jest status jej rodziny?
  • Czy jest w związku?
  • Czy jest małżeństwie?
  • Rozwiedziona?
  • Singielka?
  • Czy ma dzieci?
  • Ile?
  • Jakie ma troski związane z tym tematem?
  1. Czy coś w jej życiu codziennym ma wpływ na to jak może używać Twojego produktu lub dopasować go do swojego tygodnia lub podjąc współpracę z Tobą?
  2. Żeby jej życie było łatwiejsze.
  3. Czy Twój produkt lub propozycja współpracy jest odpowiedzią na którekolwiek z jej obaw, które dotyczą jej rodziny?
  4. Co takiego jest Twoim produkcie lub we współpracy z Tobą co ma znaczenie dla tej osoby?
  5. Co myśli dana osoba w momencie gdy chcę kupić Twój produkt lub podjąć współpracę z Tobą?

Jakie myśli powinny przejść jej przez głowę tuż przed podjęciem decyzji o zakupie Twojego produktu lub przed podjęciem współpracy z Tobą?

I co w ostateczności ma największy wpływ na to, że ona się decyduje na zakup  twojego produktu?

 

Gdy dokładnie stworzysz AVATAR Twojej współpracowniczki, wejdziesz mentalnie w potrzeby i obawy tej kobiety to na pewno w krótkim czasie taka osoba pojawi się jako Twoja klientka lub współpracowniczka.

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.

To jak szczegółowo przygotujesz portret swojej przyszłej partnerki biznesowej lub klientki ma ogromne znaczenie. Od tego zależy KOGO przyciągniesz do kręgu swoich znajomych a później być może do współpracy.

 

Podejmując pracę online podstawową rzeczą, którą trzeba sobie przygotować jest zrobienie AVATARU partnerki do współpracy.

Zapewne nieraz słyszałaś o Avatarze i obecnie są bardzo modne portrety, które tworzy się jako znak graficzny w internecie.

Mając na myśli Avatar partnera biznesowego trzeba zagłębić się nie tylko wygląd takiej osoby ale też w cechy psychiczne i psychologiczne.

Budując Avatar swojej partnerki biznesowej powinnaś nadać imię tej osobie i opisać dokładnie jak ma wyglądać. 

Właśnie tak, totalne spersonalizowanie osoby, z która chcesz współpracować. Powinnaś poczuć zapach tej osoby, poznać i wczuć się w jej potrzeby. Gdy Twoje wyobrażenie o tej osobie będzie tak silne,że chcesz ją mieć w zasięgu ręki i z nią właśnie pracować to się pojawi.

Do tego potrzeba trochę czasu i dokładnego przeanalizowania portretu wewnętrznego i zewnętrznego Twojej potencjalnej klientki bądź partnerki biznesowej.  

STWÓRZ PORTRET ZEWNĘTRZNY

  • Opisz kolor oczu, włosów. Nadaj jej Imię.
  • Czy jest wysportowana?
  • Jaki sport uprawia i jak często?
  • Jak lubi się ubierać?
  • Jaki ma ulubiony kolor?
  • Czy jest niska czy wysoka?

i jeszcze inne cechy charakterystyczne wyglądu zewnętrznego, które przyjdą Ci do głowy.

Gdy stworzyłaś już portret zewnętrzny swojej klientki lub partnerki biznesowej zajmiemy się teraz portretem psychologicznym.

Żeby tak naprawdę utworzyć Avatar swojej partnerki biznesowej, który będzie działał trzeba opowiedzieć jego historię.

Wczuwasz się w życie danej osoby. co wydarzyło się u niej w przyszłości co ją doprowadziło do tego momentu w którym jest teraz? co myśli o tym co się wydarzyło u niej w przeszłości?

Najlepiej jest poczuć życie danej osoby jej myśli, jej pragnienia, jej potrzeby wejść w jej historię, wejść w jej życie.

Gdzie pracowała? jakie miała doświadczenia w swojej pracy?gdzie podróżowała? jak wyglądało jej życie codzienne do tej pory?

Gdy totalnie wejdziesz mentalnie w życie danej osoby wtedy zrozumiesz jej potrzeby.

  • Powinnaś odpowiedzieć sobie na pytania
  • Co robi na co dzień?
  • Jak spędzasz swój tydzień?
  • Co robi poza pracą?
  • Skąd czerpie istotne dla niej  informacje?
  • Ile zarabia?
  • Co myśli o swojej pracy?
  • Czym martwi się w życiu?

Jakie elementy jej życia lub osobowości mają wpływ na to czy sprzedasz jej swój produkt? lub pozyskasz do współpracy.

Gdy dokładnie odpowiesz sobie na te pytania i poczujesz tą osobę, poznasz jej potrzeby te głębokie i zewnętrzne,

 to Ty naprawdę będziesz wiedziała czego potrzebuję i w jaki sposób zaprezentować jej swój produkt lub propozycję współpracy.

Kolejne pytania, na które powinnaś sobie odpowiedzieć to.

  • Jaki jest status jej rodziny?
  • Czy jest w związku?
  • Czy jest małżeństwie?
  • Rozwiedziona?
  • Singielka?
  • Czy ma dzieci?
  • Ile?
  • Jakie ma troski związane z tym tematem?
  1. Czy coś w jej życiu codziennym ma wpływ na to jak może używać Twojego produktu lub dopasować go do swojego tygodnia lub podjąć współpracę z Tobą?
  2. Żeby jej życie było łatwiejsze.
  3. Czy Twój produkt lub propozycja współpracy jest odpowiedzią na którekolwiek z jej obaw, które dotyczą jej rodziny?
  4. Co takiego jest Twoim produkcie lub we współpracy z Tobą co ma znaczenie dla tej osoby?
  5. Co myśli dana osoba w momencie gdy chcę kupić Twój produkt lub podjąć współpracę z Tobą?

Jakie myśli powinny przejść jej przez głowę tuż przed podjęciem decyzji o zakupie Twojego produktu lub przed podjęciem współpracy z Tobą?

I co w ostateczności ma największy wpływ na to, że ona się decyduje na zakup  twojego produktu?

 

Gdy dokładnie stworzysz AVATAR Twojej współpracowniczki, wejdziesz mentalnie w potrzeby i obawy tej kobiety to na pewno w krótkim czasie taka osoba pojawi się jako Twoja klientka lub współpracowniczka.